El PSOE se desmarca de la aprobación del Plan Xeral de Ourense

24/05/2016-La Región

Vázquez Barquero replica al alcalde: “Pretende dar un cambiazo ó planeamento urbanístico” 

El portavoz del PSOE en el Concello de Ourense, José Ángel Vázquez Barquero, desmarcó ayer a su formación de la aprobación del nuevo Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), replicando la petición del alcalde, Jesús Vázquez, en la entrevista concedida a La Región el pasado viernes, en la que instabaerea_ourensea a los socialistas a dar su apoyo al PXOM “por ser el documento redactado por ellos” en el anterior mandato.

Vázquez Barquero considera que el regidor está “derivando responsabilidades” y alerta sobre su intención de “dar un cambiazo ó planeamento urbanístico” de la ciudad. “Esquece dúas cuestións que mudaron, o contexto político, porque xa non estamos no goberno, e o contido do plan”, señaló el portavoz del PSOE, que añadió: “Non garantimos o noso apoio ó PXOM que quere impor, intentaremos corrixilo e que recupere a cordura, pero vai ser difícil”.

El socialista explicó sus reticencias a dar luz verde a un documento que “muda a peza mestra do Plan Xeral”, en alusión a la intermodalidad y a la integración del AVE en Ourense. Barquero considera que el actual gobierno local renunció a contar con una verdadera estación intermodal -“a Xunta está desenvolvendo pola súa conta a terminal de autobuses e de Fomento, Adif e Renfe non sabemos nada”-, esconde el futuro uso de la actual estación de autobuses y está “dinamitando” el plan de movilidad.

“Non está enriba da mesa un novo uso do actual corredor ferroviario para favorecer a mobilidade interna, o alcalde asinou un convenio para activar o transporte metropolitano nunhas condicións precarias, hipoteca a cidade e sementa dúbidas na futura concesión do transporte urbano. Todo isto afecta ó novo plan, as propostas do PP mudan a funcionalidade do proxecto aprobado en pleno e deixan 
unha conclusión evidente, non é noso PXOM”, sentenció Barquero.

Un gobierno sin proyecto

Un año después de las elecciones municipales, José Ángel Vázquez Barquero critica la nula acción del gobierno local del PP, al que acusa de “non ter proxecto de cidade” para Ourense.

“Estamos en mas dun alcalde e un goberno sen proxecto, o único que fai é mostrar a súa ampla sonrisa nos medios”, criticó Barquero, que considera que las novedades que Vázquez pretende implementar, como el concurso del mercado de A Ponte, “só empeoran a situación”.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s